Wednesday, May 18, 2011

Congrats Faizal & Wife !

'Salam all, alhamdulillah istri sy dh slmt melahirkn bayi perempuan khalifah Allah....lani ada kt hsptal a.staq.'

I received this message when I arrived home, this evening...
Went back from night market...

Alhamdulillah Faizal...
Actually I knew Faizal when he went to my workplace, doing a marketing
Biasala orang Insurance...
Hmm...Teringat masa mula mula kenal dulu...
When I wanted to go back, he promoted the Insurance n bla bla bla...
I asked him 'where did u study before'?
He replied 'UMS Labuan'...
I said 'Owhhhh,patutlah mcm pernah tengokkk sgt...'..
What a small world....

Maka, panjanglah cerita kami selepas itu...
Agagagaga :D

So far, Faizal is a very nice buddy, very 'soft' in his way...
Bila dia slalu dtg or other friends, org pn heran kenapalah org yg jual Insurance, yg promote bank, ramai Mafe kenal?
Mana le den nk tarukk muka ni?
Many variety of answers I said:
1. Haa...kalau nk tahu, ni ler pakwe saya dulu...
2. Ex saya dulu muka mcmni la...
3.Saya blaja sama dulu, xkisahlah matriks ke U ke,mmg bedal aje...
4. Ni la twin my ex...
5. Apa apa saje la yg boleh I goreng...

Mangsanya si Faizal ni mulala tersenyum sipu sipu....
Nasibla Faizal oiii...

The funny is when his officemate introduced me to their new friend, 
Sambil salam 'Haa..ni laa awek Faizal dulu..'
So, terkenala balik...Hahaha...
So, all of this r for fun, lagipun both of us dah married and having baby...

Faizal, faizal...
Patutla ada students Mafe wish today is my birthday, rupanya Mafe nk dpt anak buah baru...
Congrats again..
n another story...
in FB ramai yg sambut birthday hrni but pls NOT me...
My friends n students...


~ yg baju merah tu la Faizal...handsome la jugak cuma sama tinggi I,erkkk :P ~

One of them is my ex roommate n coursemate, Sha...
Sha, tarikh ni kita daftar UPM dulu...
Mana la gambar ms kita orientation di KMR,UPM dulu...
Cun la...
Hahahaha!




~ Orientation Week, me, Has & Ain (Food Tech), Sha n Zee (Science Com.) ~
*Sha, sorry I kasi gmbo ni dkt bopren, my 1st picture tu lps declare...Sha hingaq sat sb dia kt gmbo dia nmpk COMEL di situ..hehe...takut bopren I tunjuk dkt Megat ka?Hehehe :P
Sha, jgn mareeee....


~ ni la Moon yg tlg ambil gmbr kami yg MEBELES di ats tu ~




~ gambo innocent sgt la! ~
* proud to be one of the KMRians...
Ni dkt Marrybrown tu...


~ Malam Tunas Budaya, I love to DANCE! ~


 * To Sha, gambaq ni I dah delete dlm FB, gila mau kecoh kegedikan kita,huahua....~

* Anyway, hari ni, minggu mmg I will never forget because of,

lots of SWEET MEMORY 
that we never get it back....

Kalau x students tersalah sent msg td, maka tiadalah entri ni kan?

I MISS MY PAST LIFE, sometimes n everytime.

*For outsider, please,
Who are you?
(You cannot be as ME in ur current life)
Thank you.